Takavvattning "bygger" man ovanifrån med dess instick.
Så du kan inte enkom ta isär dessa på enkelt sett "halvägs".
För att i få isär denna delen som du pekar på måste du först demontera stupröret i dess helhet.
För övrigt är det extremt ovanligt att sätta rörsvep på liggandens ledning vid din markering med röd pil.
Varför göra så? 🙄
För att i få isär denna delen som du pekar på måste du först demontera stupröret i dess helhet.
För övrigt är det extremt ovanligt att sätta rörsvep på liggandens ledning vid din markering med röd pil.
Varför göra så? 🙄
Nej jag sks inte sätta rörsvep där utan en bit ovanför den nuvarande. Jag menar att om den rörbiten där vore kortare så borde hela röret komma ut en bit, dvs bli rakare?Krilleman skrev:
Takavvattning "bygger" man ovanifrån med dess instick.
Varför göra så? 🙄
Ja ta isär är inga konstigheter.
Svar ja.F Fideliox skrev:
Lite mer än det du vill att stupröret skall komma ut från väggen. Hur mycket kan du räkna ut med puthagaros sats.
Ja precis, men ser lite b ut att skruvhålen inte blir på samma ställe som nuvarande svep. 😂J jishi skrev:
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Tillägsisolera timmerstomme tänker jag rätt ?!?!
Isolering -
Köpt bostadsrätt – misstänker bristfällig badrumsrenovering
Bostadsrätt -
Tänker jag rätt? Avluftare på vind.
Värme allmänt -
Oisolerad platta källare, tänker jag rätt?
Grund & Markarbeten -
Robust DYI hylla för vattenförvaring, tänker jag rätt?
Byggmaterial & Byggteknik