Du har säkert redan köpt din port men jag ville skriva om hur jag upplevde garageportexperten då dom satte in en port hos mig idag och jag blev mycket nöjd. Detta gäller garageportexperten i Sundsvall
Jag ringde dom i tisdag förra vecka och fick veta att dom skulle vara i Hudiksvall (10mil från Sundsvall) på torsdagen och kunde komma hem till oss och titta då. Sagt och gjort så kom dom på utsatt tid till mig, dom rekommenderade en GPE200 med motor då vi har ett kallgarage så jag slog till på den. Dom kunde komma redan på onsdag veckan därpå (dvs. idag), ringde dagen innan och kollade så någon skulle vara hemma och att vi hade städat i garaget och meddelade att installatören skulle komma kl.9.
Han kom dock redan kl.8 men det gjorde inte mig något och satte igång, 6 timmar senare (inkl. 1h lunch) var allt klart förutom att måla foder/smyg men det får jag göra själv. Så snabbt jobbat och jag kan inte klaga något på utförandet. Städade bort allt skräp och tog med sig min gamla port när han åkte.
Jag är mycket nöjd!
Detta gick på 14,900:- med rot, sen köpte jag till ett kodlås för 1000:-