Har monterat täcksidor på väggskåpen. Ska nu montera dekorlisten. Frågan är hur den ska sitta. Skall den sitta helt kant i kant med täcksidan eller kant i kant med skåpen?
Täcksidorna går ju ut för att täcka luckorna och är det då den linjen man ska följa eller ska man ha ett litet hörn som sticker ut framför dekorlisten?
 
S
aldrig gillat dekorlister.
beror på vad du tycker ser snyggt ut
 
Hur gömmer du belysningen under överskåpen då?
 
Eller LED belysning i en täcksida som sätts under skåpen - Helt klart snyggast..
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.