3 972 läst ·
4 svar
4k läst
4 svar
Täcksidor och dekorlist - hur sätter man de?
Medlem
· Västragötaland
· 34 inlägg
Har monterat täcksidor på väggskåpen. Ska nu montera dekorlisten. Frågan är hur den ska sitta. Skall den sitta helt kant i kant med täcksidan eller kant i kant med skåpen?
Täcksidorna går ju ut för att täcka luckorna och är det då den linjen man ska följa eller ska man ha ett litet hörn som sticker ut framför dekorlisten?
Täcksidorna går ju ut för att täcka luckorna och är det då den linjen man ska följa eller ska man ha ett litet hörn som sticker ut framför dekorlisten?
Medlem
· Västragötaland
· 34 inlägg
Hur gömmer du belysningen under överskåpen då?
Medlem
· Stockholm
· 605 inlägg
Led-spottar som monteras infällt i undersidan.
Klicka här för att svara