Vi köpte ett hus på totalentreprenad för snart 4 år sedan och har nu sålt huset.
I detta så finns en byggfelsförsäkring men vi är osäkra på om den hanterar dolda fel och om vi isf borde teckna en försäkring mot dolda fel ?

Hur hade ni gjort på ett 4 år gammalt hus. Vi har inte byggt om något invändigt. De

tack på förhand
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.