Tänkte ta upp ett ventilationshål (100mm) i mexiteglet som omsluter min murstock. Hålet tas upp för att ventilera utrymmet den vägg som jag byggt mot mexiteglet.
Några synpunkter?
Några synpunkter?
Husägare
· Småländska höglandet
· 5 634 inlägg
Husägare
· Småländska höglandet
· 5 634 inlägg
Din telefon har alltså infiltrerats av sovjetkommunister, intressant...
(Ursäkta OT, men lycka till med ditt projekt!)
(Ursäkta OT, men lycka till med ditt projekt!)
Jo jag vet men tror skruvhålet kommer för nära borrhålet. Finns risk att det spricker om jag försöker plugga och skruva 5 mm från det stora borrhålet så jag tänkte limma.
Alltid detta tech7, jag har nog en tub liggandes. Annars var jag inne på silicon.
Alltid detta tech7, jag har nog en tub liggandes. Annars var jag inne på silicon.
Du kan nog fästa med silicon eller tuggummi om du vill det, det är väl en torr rumstempererad miljö utan skakningar och rörelse?D Derbyboy skrev:
Klicka här för att svara


