Moving skrev:
Vad står det i rubriken?
Rubriken består inte av en fullständig mening, därför är det helt naturligt att övriga inte förstår vad det är du undrar.

• Gilla
Norrhyttan och 3 till
  • Laddar…
Moving
En kombination av rubrik och brödtext brukar jag använda

Men i texten finns ingen fråga :D

Du uttrycker dig helt obegripligt.

När andra undrar vad du menar borde du omformulera dig så folk förstår, istället för att återhänvisa till det obegripliga.

När det är uppenbart att många inte förstår är det inte hållbart att utgå ifrån att det är alla andra som är dumma, då kan det faktiskt vara så att du formulerat dig fel.

• Gilla
hyggabus och 2 till
  • Laddar…
Moving
Men ärendet är klart och utrett

Moving skrev:
Men ärendet är klart och utrett
Men för oss andra som läser tråden så kan det vara intressant att veta vad den handlar om, den kanske innehåller ovärderlig kunskap som man kan dra lärdom av.

• Gilla
Paxman och 1 till
  • Laddar…
Jag som fortfarande varken vet vad frågan var eller vad svaret blev, trots att det tydligen är både klart och utrett, tackar för underhållningen och för mig, i denna tråd. :)

• Gilla
nino och 8 till
  • Laddar…
Det här var nog den märkligaste tråd jag läst på BH...:D

• Gilla
Norrhyttan
  • Laddar…
Moving
Av tråden framgår en fråga med bilder, om avsågade grenar tagit död på ett träd. Svaren har blivit att det är murgrönan, att trädet inte dött då det växer blad på det, som kanske räddas om man tar bort murgrönan.
Förståndsgåvorna äro olika och huvudsaken är att det fungerar. :):cool:

• Gilla
mg765
  • Laddar…
Att göra sig förstådd är en konst som inte alla behärskar...

• Gilla
Norrhyttan och 1 till
  • Laddar…
Att förstå är också en konst som inte alla behärskar... tydligen... :x
Skoj tråd!

Kakelugn. Eller ja ännu hellre då något med rotsaker på. Och katten skulle behövs en ny frisyr?

Vad betyder skoj tråd?

Moving
Anna_H skrev:
Det kan vara murgrönan som kväver trädet. Normalt sett är murgröna inget problem, men kapar man av mycket av grenverket på en gång tar murgrönan gärna över innan trädet hinner skjuta nya skott.

Sedan gäller det ju att veta om det är en trädsort som alls kan skjuta skott på gammal ved på det där viset.
Kapade all Murgröna nerifrån så den inte får upp vatten och rensade en del uppåt. Räcker det så resten dör eller ska allt bort?

Ingen aning faktiskt!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.