Hej,
Vi tänkte byta bänkskiva i vårat marbodalkök.
Jag tror den gamla bänkskivan sitter limmad i ramen då jag inte kan finna några skruvar. In mot väggen sitter det en silicontätning. Hur ska jag bete mig för att få bort bänkskivan? Törs jag försöka med ett stämjärn, ett bågfilsblad eller hur göra? Silicontätningen tänkte jag försiktigt ta bort med en kniv.
Tacksam för svar
MVH
Peter och Carina