1 154 läst ·
2 svar
1k läst
2 svar
Ta bort "invändig målning/tapetsering" från totalentrepenad?
Hej,
Som rubriken lyder, när du väljer bort invändig målning/tapetsering från en totalentrepenad - innebär detta endast målning/tapetsering av väggar/tak eller innebär det att man får omålade lister och allt sånt runtikring också?
Som rubriken lyder, när du väljer bort invändig målning/tapetsering från en totalentrepenad - innebär detta endast målning/tapetsering av väggar/tak eller innebär det att man får omålade lister och allt sånt runtikring också?
Hade jag varit dig hade jag ställt frågan till leverantören.... Men eftersom du ställer frågan här så spekulerar jag fritt. Det verkar så himla dumt att ha alla lister målade om man ändå skall måla allt annat så jag tror att inget är målat. Om jag inte minns helt fel så var det precis så det var när mor och far beställde nytt.
Fast, målar man lister när dom är monterade verkligen?Sisyfos skrev:Hade jag varit dig hade jag ställt frågan till leverantören.... Men eftersom du ställer frågan här så spekulerar jag fritt. Det verkar så himla dumt att ha alla lister målade om man ändå skall måla allt annat så jag tror att inget är målat. Om jag inte minns helt fel så var det precis så det var när mor och far beställde nytt.
Jag har alltid trott att lister är målade innan montering, därför tänkte jag att dom kanske är förmålade
Klicka här för att svara