3 838 läst ·
3 svar
4k läst
3 svar
T2 Röd Golvvärme för varm
Medlem
· Västra Götaland
· 766 inlägg
Har T2 Röd golvvärme i badrummet, nu i helgen kände vi att golvet va väldigt varmt. Nästan 29 grader, när termostat stod på 20. Googlat lite och fått fram att det skulle kunna vara ett relä i termostaten som gett sig. Nån som känner igen detta och kan bekräfta eller vet om det är nåt annat?
Medlem
· Västra Götaland
· 3 546 inlägg
Knäpper den när höjer/sänker temp?
Klicka här för att svara
