Är det någon som har denna mjukvara? Den är gratis men man måste vara installatör för att ladda ner den från DSC's sida.

För er som inte vet är programmet till för att programmera IP sändare till DSC's larm.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.