AXS
Finns det axelremmar till systainer?

Fick göra en fullösning när jag skulle ta med en tung på t-banan.
Bara klämt in en axelrem mellan låda och lock.

2012-10-08%2011.39.03.jpg
 
Nej men det finns sidohandtag till T-loc för att kunna bära på lådan högkant men det funkar bäst på storlek 1 och 2.
 
AXS
Kanske inte så vanligt att man inte kör nära med bil...

Skönt att bära var det iaf. Funderar på att skruva fast två öglor, men då missar man chansen att justera in tyngdpunkten.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.