Är i behov av systainer i flera storlekar.

Gärna makita, men även festool ell omärkta går lika bra.


Har du över som du kan tänkas sälja, bara att höra av dig !!
d^_^b
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.