Vi har tänkt bygga ett fristående trädäck på tomten, det är meningen att vi ska ställa en Intexpool på och ev trädgårdsmöbler. Problemet är att det varit en syrenberså på platsen- vi har tagit ner den - men antar att vi behöver ta död på den? Hur gör vi??
 
BirgitS
Välkommen till forumet!

Det bästa är nog att gräva bort rötterna för om man bara tar död på dem så kommer rötterna att krympa undan för undan under några år vilket leder till sättningar i jorden.
 
  • Gilla
Sävsjöbybo
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.