Japp, jag ska till Swedol i Karlstad på torsdag.

Brukar vara rätt kul. :)

Vad händer då?!
Rabatter och Visningar?

Brukar vara roligt att prata med återförsäljare och klämma på lite nyheter:)
Reklambladet gäller här, vet inte om det gäller hela landet.

• Swedol.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
bara jag som tycker att swedol har höga grundpriser?
/
M

Nej...

Sent from my X10i using Tapatalk

trojlee skrev:
/
M
Kan bara hålla med, men det är roliga butiker att gå och kolla i även om det är sällan man handlar något där.

trojlee skrev:
/
M
Nej kan också instämma i det, ibland är det nån drive som lockar.. men sällan.
Jag är lite förvånad att det går runt här på orten, nästan jämt tomt på parkeringen.

I Karlstad brukar det vara mycket folk i butiken när man än kommer dit.

Elverktyg är dom rätt dyra på men annars har dom ganska bra priser på det mesta.

Jag tycker inte priserna är speciellt höga, håller med skalman om att maskinpriserna är ju
inte direkt låga. Men framförallt så har dom häromkring väldigt trevlig och hjälpsam
personal och ett brett sortiment, det tycker jag är positivt.

Framförallt har dom grejerna hemma, och man får prova och klämma på dom. För att inte tala om välsorterat sortiment av arbetskläder, dom har förstått att alla är inte i samma storlek och pinnsmala :P

• Gilla
johel572
  • Laddar…
Jo sant, det är oftast elverktyg jag brukar kolla in, och där ligger de inte speciellt bra till (utan kampanjer och reor).
Men visst, det har sjukt mycket saker på hyllan, och helt ok priser på annat.

Men likväl är det sällan/aldrig nån trängsel på de p-platserna närmast entreen. :(

Dags för en hamburgare igen?

Schemat över kommande Swedoldagar hösten 2016 med listade datum och städer.

Var och kollade lite idag och såg en laser och en 18V slipmaskin som var nya för mig:)

Hörde också att en grön 3-80 var på gång och att Milwaukee skulle släppa en skruvautomat som skulle vara bättre än allt annat på marknaden;)

Redigerat:
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Intresset här på B-H för dessa dagar kanske inte är så stort längre. Jag tycker att det är lite kul att gå och titta på vad dom olika märkena har för nytt att visa och klämma representanterna på lite nyhetsskvaller :)

Schema för Swedoldagar-evenemang med datum och orter för möten under våren 2017.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.