Jugovic #1 Medlem · 2 inlägg 5 maj 2021 11:19 Jugovic Medlem 2 inlägg 5 maj 2021 11:19 #1 Hej. Har köpt ett hus på 80 kvm som jag ska bygga ut. På vinden såg besiktningsmannen att det var missfärgningar och så som jag ser det ser det ut som svartmögel. Är detta svårt att åtgärda? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #svartmögel #vind
Hej. Har köpt ett hus på 80 kvm som jag ska bygga ut. På vinden såg besiktningsmannen att det var missfärgningar och så som jag ser det ser det ut som svartmögel. Är detta svårt att åtgärda?
SågspånPappspikEternit #2 Husägare · Småländska höglandet · 5 091 inlägg 7 maj 2021 13:07 SågspånPappspikEternit Husägare Småländska höglandet 5 091 inlägg 7 maj 2021 13:07 #2 Första bilden ser inte så kul ut. Gå upp på vinden själv, ta fler bilder och beskriv konstruktionen, så är det större chans att du får bra svar!
Första bilden ser inte så kul ut. Gå upp på vinden själv, ta fler bilder och beskriv konstruktionen, så är det större chans att du får bra svar!