Hej,
Har ett problem som jag hoppas någon av alla de duktiga användare här på forumet kan hjälpa mig med.
Efter att ha haft tryckfall i vattenledningarna så blir vattnet svart och man kan se ett svart pulver ligga kvar i handfat etc efter det att man tömt ut vattnet (se bild nedan). Det svarta försvinner efter ett tag om man spolar rejält (1-2h).
Det jag har hemma är en borrad brunn på 100 meter, hydropress samt ett gammalt Göinge k50 filter.
Skulle vara väldigt tacksam om något vet vad det är jag får ut och om det går att göra något åt det.
Tack på förhand !
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder