Jag har det exakt så som ni planerar. Vitt mellan luckor är ingenting man reagerar på. Det skuggas av luckorna. Är du inte ok med det, så köp lite svart självhäftande plastfilm som du klistrar upp, eller målar kanterna svarta. Det är den enkla och billiga lösningen om du stör dig på det synliga vita.

S Surly skrev:
Kan tillägga att vi tänkt köpa mörka stommar men dagen jag skulle beställa upptäckte jag att det inte var lagervara på vårt närmsta IKEA.
Bra notering. Bland det tyngsta man köper vid en köksrenovering är stommarna och jag blev riktigt glad när jag fick info om att de inte var lagervara i vårt IKEA-varuhus och att man då får dem hemkörda kostnadsfritt :cool:

Svart behöver dessutom inte bli för mörkt om någon är orolig för det om man har rätt förutsättningar. Vi har har i grunden kombinerat med vitt, rostfritt, ek och lite gråtoner, samt ett ljust kök med många ljusinsläpp och all belysning är dimbar, även fläktens. En helt rostfri diskbänk hjälper också till att spegla ljuset. Bilden tagen nu på morgonen.
Kök med svarta skåp, vit bänkskiva, rostfria vitvaror, träbord och stolar, ljust insläpp och ekparkett.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Fulbyggaren och 2 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.