Jag börjar be om ursäkt om jag råkar lägga in detta inlägg på fel forum. Men hittade inget som passade bättre tyckte jag. Det har ju mer om färgval att göra än annat.

En simpel fråga som väckt debatt här hemma:

Ska man ha vita eller svarta armaturer till utebelysning på ett hus som är falurött med vita knutar. Tycker mig se en liten majoritet som väljer svarta.

Jag velar fram och tillbaka....lutar LIIITE mer åt vita....behöver lite synpunkter.

Huset har i övrigt vita stuprännor...något jag tycker iofs är självklart på ett hus med vita knutar. Men just färgen på lamporna....svart eller vitt..?!?! :confused:

Vitt blir ju med åren skitigare och jag tycker svarta stolpar är snyggaren än vita.......men svarta lampor som sitter på väggarna tycker jag vita många gånger passar bättre....

Som sagt......låt höra, svart eller vitt?!?!?!?!?!?? :D

/Erber
 
Har du vita knutar och rännor, så tycker jag du kan välja vita lampor också,,
 
Jag röstar på galvaniserad!
 
Jag har svart stallyktor på mitt.
 
Vita armaturer.
Anders
 
Jag tycker nog också galvaniserad.
 
Om jag får ångra mig, så kan jag också tycka att galvat skulle funka..
 
Om valet står mellan svart o vitt så säger jag: svart!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.