5 385 läst ·
6 svar
5k läst
6 svar
Svart diskbänk
Förstår inte riktigt vad du menar med "mindre än 120 bred"??
Har i alla fall själv införskaffat Ikeas diskbänk "Sunnskär" i materialet silgranit, finns att välja i vit eller svart version.
Den är 120 cm.

http://www.ikea.com/webapp/wcs/stor...tegoryId=15722&chosenPartNumber=S79838553
Har i alla fall själv införskaffat Ikeas diskbänk "Sunnskär" i materialet silgranit, finns att välja i vit eller svart version.
Den är 120 cm.

http://www.ikea.com/webapp/wcs/stor...tegoryId=15722&chosenPartNumber=S79838553
Vi köpte blanco (dock större än 120), vet ej om dom har mindre varianterhttp://www.blanco.dk/page.asp?CategoryID=1&MC=displayContent.asp&ContentID=1
franke har oxå dylika vaskar www.franke.se
och även Intra:http://www.intra-group.com/3117
Våran diskbänk:Vi köpte blanco (dock större än 120), vet ej om dom har mindre varianter
Våran diskbänk:[url]http://www.blanco.dk/images/miljo/01065501.jpg[/url]
franke har oxå dylika vaskar www.franke.se
och även Intra:http://www.intra-group.com/3117
Våran diskbänk:Vi köpte blanco (dock större än 120), vet ej om dom har mindre varianter
Våran diskbänk:[url]http://www.blanco.dk/images/miljo/01065501.jpg[/url]
Tja vårat kök var ett snickarbyggt kök med bänkskivor i helstav, massiva stommar, speciallösningar mm. så den kostnaden försvann i mängden så att säga........
men det hela är ju beroende av vad man är ute efter..........för våran egen del så var det att bli nöjda för lång tid framöver och därför fick det kosta. Så IKEA var inte ens med på projektstadiet.
7500 var priset vi fick pröjsa, detta med 15% rabatt.
Btw, kallar verkligen IKEA sitt material för "silgranit" ?? (trodde blanco hade "trademark" på det.) ren nyfikenhet!
men det hela är ju beroende av vad man är ute efter..........för våran egen del så var det att bli nöjda för lång tid framöver och därför fick det kosta. Så IKEA var inte ens med på projektstadiet.
7500 var priset vi fick pröjsa, detta med 15% rabatt.
Btw, kallar verkligen IKEA sitt material för "silgranit" ?? (trodde blanco hade "trademark" på det.) ren nyfikenhet!
Klicka här för att svara