Hej
Skulle behöva lite tips och råd. Mitt kök innehåller en svängd vägg(?) som jag skulle vilja bygga en köksbänk utmed
Söker svar på hur man bäst bygger stommen till bänken. Några förslag. Ska man platsbygga den eller är pussla med färdiga skåp från IKEA? Bänkskivan kommer nog sågas i ett stycke.
TACK!