Hej igen Solana!

Får man lov att fråga vad erat hus kostade?

Jag e lite nervös för att i morgon ska vi till banken, ska bli intressant att veta hur mycket man får låna...OM man får låna.. ;)

8)Hej!Trivselhus har ett häftigt sutteräng/etagehus,kommer inte ihåg vad modellen hette...tror den var med i deras Solviksserie!!
Lycka till....

Hej igen :). När vi byggde 1989 så kostade huset 1.2. Nu har jag ingen aning vad man skulle bygga ett liknade för säkert en bit över 2 iaf.

Ja de e klart att om det va så mpnga år sen så har det säkerligen gott upp en Hel del!! ;)

Vi har tittat lite på Väsåsvillans sluttningshus, vet du något om dem..?

Nej, jag vet ingenting om Värsåsvillan.
Lycka till med vad ni än väljer. :)

ps. vårt nuvarande hus är väldigt likt Värsåsvillans Backabo, balkongen går bara inte "runt" huset och garage till vänster om ytterdörren.

Va kul!
Ja det e ett av husen som vi vill titta närmare på, även Österbo...men min sambo håller väl mer på Backabo :-/

Vi var på banken i måndags och kollade så att vi FICK låna, det var nog inga problem, bara vi kunde spara ihop en del innan..och det hade vi ju naturligtvis tänkt..

Det e ju bättre att ha det "för j**ligt" nu i ett års sparande, än ha det f¨ör j**ligt de första åren i huset för att man inte klarar av det...och visst e det bättre att ha pengar till b-lov, pantbrev osv. :P

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.