2 221 läst ·
15 svar
2k läst
15 svar
Supra eller ej
Sida 1 av 2
Ska dra en ny kallvattenledning från boningshus till pannrummet som ligger 45 m från huset.
Jag var helt inne på att använda Wirsbos ecoflex supra rör som aldrig kan frysa, tills jag fick priset......
Nu undrar jag därför om det är en lika god lösning att använda vanlig slang med värmekabel i?
Jag var helt inne på att använda Wirsbos ecoflex supra rör som aldrig kan frysa, tills jag fick priset......
Nu undrar jag därför om det är en lika god lösning att använda vanlig slang med värmekabel i?
Slang med värmekabel i som är självreglerande, alltså kontrollerar temperaturen själv är nog faktiskt att föredraga i det här fallet.
men priset på kabeln ligger på 900-2000 för 45 meter
men priset på kabeln ligger på 900-2000 för 45 meter
Kolla rinkabyrör 750 kr för 100m
www.rinkabyror.se
www.rinkabyror.se