Har kollat runt mycket på internet ang fönster och det verkar ju som dem här superenergifönsterna är jättebra (och dyra) men frågan är tjänar man in pengarna man lägger ut "extra" för dem argonfyllda fönsterna än dem "vanliga" 3 glasfönsterna? Alltså släpper man ut så lite värme så att man tjänar så pass många kwh så det lönar sig? nån som precis har bytt som kan dela med sig lite erfarenheter!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.