4 239 läst ·
5 svar
4k läst
5 svar
Suga vatten med Festool Ct Mini
Jag har lånat en Festool dammsugare som jag behöver suga lite vatten med. Ägaren har bara använt den till torra saker och är inte säker på hur man gör.
Tar jag bara ur påsen eller ska det stora filtret också tas ur? Är det bara att torka ur den när jag är klar och vill ha i påsen igen?
Tar jag bara ur påsen eller ska det stora filtret också tas ur? Är det bara att torka ur den när jag är klar och vill ha i påsen igen?
Medlem
· Västra Götaland
· 1 710 inlägg
Jag hade köpt en separat sån där ask-hink eller liknande. Onödigt att få in vatten i en fin dammsugare enligt mig även om den kanske ska klara det.
En vanlig hink med lock, hål för dammsugarslangen från dammsugaren, och ett annat hål för slangen som man suger med. Täta ordentligt så är det en billig och funktionell lösning för att bara suga lite vatten en gång.
En vanlig hink med lock, hål för dammsugarslangen från dammsugaren, och ett annat hål för slangen som man suger med. Täta ordentligt så är det en billig och funktionell lösning för att bara suga lite vatten en gång.
Det finnsiallafall våtfilter att köpa till dom och dom stänger av sig när den full.C cpalm skrev:
Klicka här för att svara