Hej!
Jag har fått god hjälp från detta forum tidigare så jag testar igen!
Min fråga gäller styrning av värmeväxlare. Jag har tänkt bygga en pool och ska värma den med hjälp av värmeväxlare som får sitt hetvatten från accumulatortank (vedpanna).
Vad behöver jag och hur ska det kopplas för att jag på ett enkelt sätt ska kunna reglera värmen i poolen?
Någon som har några bra ideer?