Hej,
Jag vill bygga frikyla till takkassetter i 3-4 rum, men vet inte hur styrningen ska gå till. Idealiskt vill man ju kunna styra varje kassett/rum för sig via en app på telefonen där man bara ställer in önskad rumstemperatur. Fläkten i kassetten lär då anpassa sig efter kylbehovet, men jag antar att vid stort behov från flera kassetter kan väl även cirkulationspumpen behöva varva upp? Ska den då styras av temperaturskillnaden mellan KB in och KB ut? Är det så man styr detta eller är det på något annat sätt? Vilka prylar behövs?
Tacksam för alla tips,
Johan