92 405 läst ·
536 svar
92k läst
536 svar
Styra upp verkstan
Verktygstokig
· Halland
· 8 306 inlägg
Ja, behöver bara lära mig svetsa så..Björn Melander skrev:
Sen är det bara möjligt med något som är 10cm djupt för annars krockar det med garderobsdörren..
Och om ni tror verkstan är full så ska ni se hur det ser ut i de där två garderoberna..
Sa någon hoarder?
Verktygstokig
· Halland
· 8 306 inlägg
Tyvärr är en hel del i garderoberna 'bra att ha till huset grejer' och får enligt hustrun inte placeras i ett annat rum. Förståelsen för att verkstan skulle bara helt dedikerad till bara min hobby är lika med noll.
Snart borde väl den där 15-spels-golvgläntan ha passerat över hela golvytan, så du i alla fall har kunnat våttorka hela golvet? Efter att jag började ordna upp i mitt snickeri i somras så har jag nu plats att förvara din större bandsåg, välkommen ner! 
Annars är nog fortsatt utrensning, snickeri-dedikerade garderober och (golvstående) hyllor din största chans till att få någon ordning...min stora hylla som jag gjorde i somras har i alla fall varit guld värd!
Snickeri är inte en hobby utan nödvändigt för att kunna bo i eget hus!
Annars är nog fortsatt utrensning, snickeri-dedikerade garderober och (golvstående) hyllor din största chans till att få någon ordning...min stora hylla som jag gjorde i somras har i alla fall varit guld värd!
Snickeri är inte en hobby utan nödvändigt för att kunna bo i eget hus!
Verktygstokig
· Halland
· 8 306 inlägg
Nej då! Nu har jag fyllt upp det där hemska tomma utrymmet också.Microkatten skrev:
Snart borde väl den där 15-spels-golvgläntan ha passerat över hela golvytan, så du i alla fall har kunnat våttorka hela golvet? Efter att jag började ordna upp i mitt snickeri i somras så har jag nu plats att förvara din större bandsåg, välkommen ner!
Snickeri är inte en hobby utan nödvändigt för att kunna bo i eget hus!![]()
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Verktygstokig
· Halland
· 8 306 inlägg
Husägare
· Jönköping
· 5 859 inlägg
Varför inte kladda på lite färg när en vägg blir temporärt fri? Det gör mycket för motivationen tycker jag.
Verktygstokig
· Halland
· 8 306 inlägg
Husägare
· Jönköping
· 5 859 inlägg
Jag tycker tapeten är ett kulturminnesmärke @Frustrator
Verktygstokig
· Halland
· 8 306 inlägg
Verktygstokig
· Halland