Vill bara varna för XXXXXXX från Ödeshög.Han snackar bara en massa skit,ljuger och lovar en massa
gör inga affärer med denna oseriösa man ni kommer ångra er,det gör jag:(:(:(

*********** Inlägget har redigerats av Moderator, personuppgifter borttagna ****************

Redigerat av moderator:
Hej,

Enl. forumreglerna (och svensk lag) så får du inte kritisera en namngiven person på forumet. Företag går bra att kritisera.

Vidare så skall ett inlägg där man ger positiv eller negativ referens för ett företag innehålla mer detaljer, vad har du köpt av företaget (produkt / tjänst)?, vad gick dåligt eller bra osv. Dvs du måste motivera dina påståenden.

I sin nuvarande form är inlägget inte trovärdigt och tråden kommer att raderas om du inte kompletterar.

/Hempularen
Moderator

Tyvärr såg jag detta inlägg försent...

råkade ut för samma sak... En massa skitsnack, och löften, men dåligt med sanning.

Köpte ett rejält garage av "Garageproffsen", byggnaden står här, men fortfarande har itne alla grejjor leverersats, efter c:a 2 månader.....

Samma sak hos mig, massa skitsnack och lova lova hit och dit!

//Magnus

Har fått mer oroande info om killen.
Handla INTE!

Ni som haft strul PM:a mig så berättar jag mer.

// magnus

hej har också varit i kontakt med firman.
vad är det som hänger upp sig med lev av bygg material?
kommer från västkusten är det någon annan bygg firma som ni rekomenderar

MVH

Redigerat:
Han arbetar numera under annat namn: www.cjsstugor.se
Köpte en stomme av honom för ett par år sedan med strul.
Rejäl stomme men inte särskilt "proffsig"

/Mats

Garageproffset el Stugbyggarn eller vad han nu kallar företaget. Handla inte! Bara strul Lovar o lovar men håller inget. Listan är lång på vad han ska göra-leverera, men inget händer annat än att han skyller på sjukdom o andra katastrofer. Om han svarar i telefonen. Han har bytt också bytt nummer.
/Håkan

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.