5 823 läst ·
8 svar
6k läst
8 svar
stugbyggarn/garageproffset i ödeshög
Vill bara varna för XXXXXXX från Ödeshög.Han snackar bara en massa skit,ljuger och lovar en massa
gör inga affärer med denna oseriösa man ni kommer ångra er,det gör jag

*********** Inlägget har redigerats av Moderator, personuppgifter borttagna ****************
gör inga affärer med denna oseriösa man ni kommer ångra er,det gör jag
*********** Inlägget har redigerats av Moderator, personuppgifter borttagna ****************
Redigerat av moderator:
Moderator
· Stockholm
· 57 786 inlägg
Hej,
Enl. forumreglerna (och svensk lag) så får du inte kritisera en namngiven person på forumet. Företag går bra att kritisera.
Vidare så skall ett inlägg där man ger positiv eller negativ referens för ett företag innehålla mer detaljer, vad har du köpt av företaget (produkt / tjänst)?, vad gick dåligt eller bra osv. Dvs du måste motivera dina påståenden.
I sin nuvarande form är inlägget inte trovärdigt och tråden kommer att raderas om du inte kompletterar.
/Hempularen
Moderator
Enl. forumreglerna (och svensk lag) så får du inte kritisera en namngiven person på forumet. Företag går bra att kritisera.
Vidare så skall ett inlägg där man ger positiv eller negativ referens för ett företag innehålla mer detaljer, vad har du köpt av företaget (produkt / tjänst)?, vad gick dåligt eller bra osv. Dvs du måste motivera dina påståenden.
I sin nuvarande form är inlägget inte trovärdigt och tråden kommer att raderas om du inte kompletterar.
/Hempularen
Moderator
Medlem
· Östergötland
· 5 inlägg
Tyvärr såg jag detta inlägg försent...
råkade ut för samma sak... En massa skitsnack, och löften, men dåligt med sanning.
Köpte ett rejält garage av "Garageproffsen", byggnaden står här, men fortfarande har itne alla grejjor leverersats, efter c:a 2 månader.....
råkade ut för samma sak... En massa skitsnack, och löften, men dåligt med sanning.
Köpte ett rejält garage av "Garageproffsen", byggnaden står här, men fortfarande har itne alla grejjor leverersats, efter c:a 2 månader.....
http://www.byggahus.se/forum/socialt-projekt/100887-nytt-wankelgrage.html
Du kan läsa min tråd. Sammanfattar ganska bra.
MVH// Magnus
Du kan läsa min tråd. Sammanfattar ganska bra.
MVH// Magnus
Garageproffset el Stugbyggarn eller vad han nu kallar företaget. Handla inte! Bara strul Lovar o lovar men håller inget. Listan är lång på vad han ska göra-leverera, men inget händer annat än att han skyller på sjukdom o andra katastrofer. Om han svarar i telefonen. Han har bytt också bytt nummer.
/Håkan
/Håkan
Klicka här för att svara