🙏

C
Vad är landskapsredskap för nåt?

Enligt den här bilden jag hittade verkar det kunna vara lite allt möjligt?
Illustration av olika landskapsredskap och en jeep, inklusive verktyg, oljedroppar, och utrustning i brun-orange färgskala.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

C cpalm skrev:
Vad är landskapsredskap för nåt?

Enligt den här bilden jag hittade verkar det kunna vara lite allt möjligt?
[bild]
det blev en direkt översättning, detta är vad jag menar

• Verktygssats med orange och svarta trädgårdsredskap från Husqvarna, inklusive grästrimmer, lövblås och grensåg.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
cpalm
  • Laddar…
Vill du och folk ska lägga tid på detta så vore det bra om du delger lite mer information. Vad studerar du, vad är syftet med undersökningen mm

• Gilla
Huddingebo och 1 till
  • Laddar…
DE73 DE73 skrev:
Vill du och folk ska lägga tid på detta så vore det bra om du delger lite mer information. Vad studerar du, vad är syftet med undersökningen mm
helt sant! Jag vet inte hur jag redigerar inlägget men absolut!
Studerar Maskinteknik Produktuveckling och design, då jag har en projektarbete inom detta ämne, där jag söker allmän information om vad användare tycker om dessa verktyg.

Jag vet inte om mitt svar registrerades, det kom upp en begäran att jag skulle logga in i Micosoft?

• Gilla
sude20qv
  • Laddar…
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Jag vet inte om mitt svar registrerades, det kom upp en begäran att jag skulle logga in i Micosoft?
det har förmodligen registrerats! tack också för förflyttning av denna inlägg, jag missade helt att det fanns en redan för studenter

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.