Hejsan,

Jag undrar vad ni som har gjort era val har förstorlek på era varmvattentankar/beredare. Vi har blivit rekommenderade att ha mer än 110 liter om vi skall ha badkar.
Hur har ni andra valt/tänkt??

Tack,
Anna
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.