100 314 läst ·
1 033 svar
100k läst
1,0k svar
Stora missuppfattningstråden...
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Var inte det här en vegansajt?
Så här ser i alla fall geléjellonen ut här omkring. De är många nu, undrar när det blir skyddsjakt
Eller är det något jag inte har missförstått?
Nej, måste ut och försvara de små nu. Räddisorna skriker av skräck nu när solen går ner
Vad är de rädda för egentligen?
Så här ser i alla fall geléjellonen ut här omkring. De är många nu, undrar när det blir skyddsjakt
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Eller är det något jag inte har missförstått?
Nej, måste ut och försvara de små nu. Räddisorna skriker av skräck nu när solen går ner
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Vad är de rädda för egentligen?
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Hellre abstinens än absint-noja!
det fungerade skit och du tyckte att det var bra, jamen då är vi nog överenscecar33 skrev:
Fast skulle det varit helt grammatiskt korrekt skulle du nog egentligen haft ett kommatecken efter skit också.
Enligt denna länk till wikipedia finns FN:s högkvarter på Manhattan i New York.LGG-01 skrev:
Så det är nog där FN håller hus...

