Var inte det här en vegansajt?

Så här ser i alla fall geléjellonen ut här omkring. De är många nu, undrar när det blir skyddsjakt
gelehallonwallpaper.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder



Eller är det något jag inte har missförstått?

Nej, måste ut och försvara de små nu. Räddisorna skriker av skräck nu när solen går ner
radisa-2.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Vad är de rädda för egentligen?
 
Att någon skall upptäcka att det var ett "busfrö" från början därav den rådnande färgen på knölen.

Fick apstinens.
 
Hellre abstinens än absint-noja!
 
Malört eller mallplacerad ört? ? ?
 
M
Nej, det var en mört som hade simmat bört!
 
MaxPax skrev:
Nej, det var en mört som hade simmat bört!

Bört simmade vart? jag hajjar inte! ! ! !
 
Den här tråden är utdöd, avslutad, nedstängd och låst, det går inte att skriva i den längre. så försök inte ens.
 
thomasx skrev:
Den här tråden är utdöd, avslutad, nedstängd och låst, det går inte att skriva i den längre. så försök inte ens.
F-n, du har rätt det går inte. Hur visste du det?
 
Han har nog gjort som du försökt med vanlig penna och det går inte jag använde boxhandske fungerade skit bra eller.......
 
cecar33 skrev:
Han har nog gjort som du försökt med vanlig penna och det går inte jag använde boxhandske fungerade skit bra eller.......
det fungerade skit och du tyckte att det var bra, jamen då är vi nog överens :)
Fast skulle det varit helt grammatiskt korrekt skulle du nog egentligen haft ett kommatecken efter skit också.
 
thomasx skrev:
det fungerade skit och du tyckte att det var bra, jamen då är vi nog överens :)
Fast skulle det varit helt grammatiskt korrekt skulle du nog egentligen haft ett kommatecken efter skit också.
Nej helt fel! Du skall agera som vid möte av spårvagn.
 
Vacker grabbar.

Nu går tråden på räls igen, va f--n har ni hållit hus
 
LGG-01 skrev:
Vacker grabbar.

Nu går tråden på räls igen, va f--n har ni hållit hus
Enligt denna länk till wikipedia finns FN:s högkvarter på Manhattan i New York.
Så det är nog där FN håller hus...
 
M
FN, grejjar inte de konferenser och försöker skapa fred med hjälp av vapen och sånt, varför skulle de stå och...

hands-holding-house.jpg

Zixten skrev:
Enligt denna länk till wikipedia finns FN:s högkvarter på Manhattan i New York.
Så det är nog där FN håller hus...[/QUOTE
 
Vad F.N är det inte en av de vise männen med hus i hand.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.