igår började utedelen, ctc ecoair 500, att gnissla.
Gnisslar mycket mindre idag, jag ser att det är något vitt som sitter på fläktblad.
Kan jag bara bryta strömmen på brytaren bredvid? Behöver/bör man göra något i displayen på innedelen innan/efter eller startar fläkten såfort man slår om brytaren igen?
 
Behöver du göra något efter varje strömavbrott?
 
Vet inte, har haft ström de 2 åren jag bott här
 
Bör inte vara något. Att strömmen försvinner ibland är ju inte ovanligt
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.