Har fått stopp i avloppsstammen i sommarstugan. Stammen går synligt i krypgrunden med en acceptabel arbetshöjd på 70-90 cm.
Jag har 3 rensluckor och lyckats lokalisera stoppet en meter nedanför renslucka när 2. Renslucka 1 närmast toaletten är överfull och renslucka nr 3 är torr.
Jag körde ner en gammal vajer (för eldragning) i renslucka 2 och kom ungefär 1 meter innan det tog stopp.
Vad behöver jag?
Alla tips mottages tacksamt.
Jag har sluten tank 3m3 som är fylld till 70 procent.
Jag har 3 rensluckor och lyckats lokalisera stoppet en meter nedanför renslucka när 2. Renslucka 1 närmast toaletten är överfull och renslucka nr 3 är torr.
Jag körde ner en gammal vajer (för eldragning) i renslucka 2 och kom ungefär 1 meter innan det tog stopp.
Vad behöver jag?
Är det fruset med ispropp ? om inte skaffa en avloppsrensare som vevas, det måste grävas igenom.D Derbyboy skrev:Har fått stopp i avloppsstammen i sommarstugan. Stammen går synligt i krypgrunden med en acceptabel arbetshöjd på 70-90 cm.
Vad behöver jag?
Finns på billiga varauhusen
PS inga barn som släppt ner leksaker.
Högtryckstvätt med tillsats typ denna är superbra. https://www.netonnet.se/art/hem-fri...Af-ho1mVIhSFt9rfWHvKAUvAc6bDcWuUaAhlmEALw_wcB
Klicka här för att svara