Krilleman
fgo skrev:
Ännu mer OT;
Kör ni med deras tps?
Läste om det för ett tag sedan, typ startspärr för verktyg och laddare.
Verkar ändå vara ganska smidigt för den som använder det.
TPS har vi hittills bara på våra bilmaskiner, men som vi har upplevt det så finns det behov av mer utveckling. Lite dålig drift-säkerhet på den. Och vad gör du när du är på ett jobb och inte får igång din maskin?!

En av dom få köpta maskinerna vi har (bilmaskin) så är det urkopplad helt då den konsant strulat efter upprepade lagningar.

krilleman_215 skrev:
TPS har vi hittills bara på våra bilmaskiner, men som vi har upplevt det så finns det behov av mer utveckling. Lite dålig drift-säkerhet på den. Och vad gör du när du är på ett jobb och inte får igång din maskin?!

En av dom få köpta maskinerna vi har (bilmaskin) så är det urkopplad helt då den konsant strulat efter upprepade lagningar.
Vad trist att det inte fungerar fullt ut.
Verkade grymt smidigt när jag läste om det. Framförallt till dyrare verktyg.

Du får köpa en ups till den, så den har ström 24/7 ;-)

Har bestämt mig och kör på märkning med vattenfast penna. Mest för att maskinerna kanske ska hitta hem vid ev. utlåning där man blir osäker på vem som lånat vad.

• Gilla
thomas33 och 1 till
  • Laddar…
Skriv upp vem som lånar vad, är så lätt att bägge glömmer och sen står man där och ringer runt..

ullberg
En kompis till mig brukar be den som lånar något hålla upp prylen så fotar han prylen och låntagaren, så har han det i mobilen...

• Gilla
crilleolsen och 4 till
  • Laddar…
ullberg skrev:
En kompis till mig brukar be den som lånar något hålla upp prylen så fotar han prylen och låntagaren, så har han det i mobilen...
Smart! Lämnar han inte tillbaka den så har man till en wanted poster :thumbup:

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.