R René W skrev:
var du helt säker på att den kommer rasa, å det väldigt snart!
En mur i den konditionen är ingen mur att bråka med, sned vind sprucken e.t.c
.
R René W skrev:
Nu ska det lodas å vpass
Naturligtvis för att se hur skev den är, båda upp och på längd

R René W skrev:
Jag tycker du verkligen målar värsta möjliga scenario på något du nu inte backar upp
Vad du menar med backa upp vet jag inte. Har bara framfört det som jag vet om murar, men du kanske vet bättre. Jag har inte skrivit en bokstav om på vilket sätt TS skulle kunna räta upp den eller laga. Inte min sak att åtgärda den. Men eftersom frågan har kommit BH tillhanda så vill nog TS ha ett svar om vad som är mäjligt att göra. Något värsta scenrario i mina inlägg är det inte, utan bara vas som kan hända bara att den har passerat bäst före datum.

J jonaserik skrev:
En mur i den konditionen är ingen mur att bråka med, sned vind sprucken e.t.c
.

Naturligtvis för att se hur skev den är, båda upp och på längd

Vad du menar med backa upp vet jag inte. Har bara framfört det som jag vet om murar, men du kanske vet bättre. Jag har inte skrivit en bokstav om på vilket sätt TS skulle kunna räta upp den eller laga. Inte min sak att åtgärda den. Men eftersom frågan har kommit BH tillhanda så vill nog TS ha ett svar om vad som är mäjligt att göra. Något värsta scenrario i mina inlägg är det inte, utan bara vas som kan hända bara att den har passerat bäst före datum.
Jag orkar inte dividera med dig..du skrev den kommer rasa! Jag föreslår Reparera, TS får göra en egen bedömning, men han var iaf enig med att en INTE välter ut!
Du är kanske skadeglad och vill påvisa detta med din tidsrymd?(som jag bara tycker är elakt)
Jag följer inte detta något mer..

R René W skrev:
Jag följer inte detta något mer
Är nog bra att du inte gör det med den tonen som du har
Att reparera den går nog hjälpligt men den kommer ev, att ge sig mera, men var och hur är ingen som vet i dag och då ska man veta var det är möjligt att reparera den för ett bra resultat, Det vet inte TS riktigt så därav en fråga på forumet. för att få lite pejl på det hela.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.