Hej!

Finns det någon på detta forum som har erfarenhet av
Stockholm Södermalm Construction? http://www.sthlmssc.com/

Funderar på att anlita detta företag för att renovera ett badrum och är tacksam om någon vill dela med sig av ev erfarenheter

// Jonas
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.