Någon som har en riktigt snygg stilren ac hemma? Vi har kollat på daikin stylish 20…någon som har bilder på dessa?

A Andreas117 skrev:
Någon som har en riktigt snygg stilren ac hemma? Vi har kollat på daikin stylish 20…någon som har bilder på dessa?
Jag har en Mitsubishi Hero. Lite osäker, men tror att den påstås vara snyggare än andra.
Fast i praktiken är det likafullt en stor ful plastlåda på väggen som kräver tillvänjning att ignorera. Som tur är blir vi alla hemmablinda med tiden.

Den som har lite mindre innerdelar är fujitsu/fuji slim på bekostnad att COP är en smula lägre när man jämför datablad - i praktiken förmodligen ingen märkbar skillnad, har en sådan i bostaden och gör sitt jobb bra.

Mitsubishi i min attefallhuset är markant större och mer fyrkantig.

Titta på produktdatabladen på måtten på innerdelarna, snickra en låda i tårtkartong eller annan mer styv papp för måtten och prova att placera ut. Det var väl någon av japsarna som hade inomhusdel i annan färg än standard vitbeige kulör om jag minns rätt

Utedelarna är nära byggda identiskt lika i modellerna och färger mellan tillverkarna i de lägre effektklasserna så där är det inte mycket att hoppas på att hitta något som är 'snyggare'

vill man få bort innerdelen synligt helt så har några fabrikat takmonterade innerdelar som fälls in i tak - kräver dock en del utrymme ovanför i taket.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.