Hallå,
Jag är ute efter en lätt grästrimmer med loophantag. Jag har spanat in Stihl FS40 och Ryobi RLT430CES som båda verkar vettiga.
Jag ska bara trimma gräskanter i trädgården och använder idag en Partnet Colibri II. Colibrin uppfyller mina krav men den vibrerar så fruktansvärt något trög att starta. Så mina krav är låga vibrationer och lättstartad.
Vilken bör jag satsa på? Runt 2000 kr har jag tänkt lägga.