Närbild på underredet av en gräsklippare med fokus på koppling och fjädrar, eventuellt felkopplade.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Närbild på aggregatet i en Stiga villa gräsklippare, med remmar och hjul synliga under maskinen.
Skapa konto
Gul Stiga Villa 12 åkgräsklippare parkerad utomhus med gräs och trädgårdsföremål i bakgrunden.
Skapa konto
Bild av en gul Stiga Villa gräsklippares serienummerplåt och märkning, täckt av smuts och gräsrester.
Skapa konto
Har en stiga villa 12 årsmodell 2010 som aggregatet ligger på hela tiden. Trotts urkopplat. Misstänker att den förra kopplat fel på något. Någon som har en sprängskiss på hur det ska se ut? Eller varit med om liknande?

P
Remmen ska nog ligga runt det svarta hjulet som är lite trasigt,när man drar i vajern spänner det remmen,förmodligen monterad en för kort rem:thinking:

Handyman 1 skrev:
Remmen ska nog ligga runt det svarta hjulet som är lite trasigt,när man drar i vajern spänner det remmen,förmodligen monterad en för kort rem:thinking:
Tack! Var och köpte den remmen på den verkstaden som reparerar stiga här, ska kolla på den. Tack för länken va precis en sån jag sökte!

Någon som vet vilken bruksanvisning som är till min? Jag får inte ihop det med spännrullen o remmen till aggregatet.

• Närbild av en informationsetikett på en STIGA maskin med modell- och serienummer synligt.
    Skapa konto
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.