8 831 läst ·
5 svar
9k läst
5 svar
Stiga Primo
Medlem
· Västra Götaland
· 134 inlägg
Hej hur är Stiga Primo?
Jag har en tomt på 1300kvm och en del träd och buskar.
Hur står sig denna modellen mot Partners traktorer.
Nåt speciellt man ska tänka på?
/S
Jag har en tomt på 1300kvm och en del träd och buskar.
Hur står sig denna modellen mot Partners traktorer.
Nåt speciellt man ska tänka på?
/S
Medlem
· Västra Götaland
· 134 inlägg
Ok det låter ju som det är en kass maskin att investera i.
Men om man kollar på Partners traktorer.
Är det nån man ska passa sig för där eller är alla ok?
Ser att det är skillnad på klippbredder och hk osv.
Jag vill gärna ha hydrostat men har förstått att det inte verkar finnas fotgas på dessa ändå.....
Enda hydrostaten jag kört va nån gammal stiga i mitten på 90-talet och den hade fotgas.
Så vilken Partnertraktor ska jag köpa?
Helst inte den dyraste...
/S
Men om man kollar på Partners traktorer.
Är det nån man ska passa sig för där eller är alla ok?
Ser att det är skillnad på klippbredder och hk osv.
Jag vill gärna ha hydrostat men har förstått att det inte verkar finnas fotgas på dessa ändå.....
Enda hydrostaten jag kört va nån gammal stiga i mitten på 90-talet och den hade fotgas.
Så vilken Partnertraktor ska jag köpa?
Helst inte den dyraste...
/S
Klicka här för att svara