1 647 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Stiga Park 2000E driver olja i vevhusvent.
Har en Stiga Park 2000E som har börjat driva ut olja i nedre kanten på vevhusventilen på kåpan som sitter för hålet till ventilfjädrarna. Ska det vara olja inne bland ventilfjädrarna så att det är packningen som är dålig eller ska det vara torrt där inne så att det är något som tvingar in oljan där?
Husägare
· Uppsala
· 61 inlägg
Ventilfjädrarna ska ligga i oljebad, är förmodligen pacningen som är lite torr och sprucken.
Klicka här för att svara