Hej,

Hoppas att någon med erfarenhet kan kolla bilderna, nåt har hänt med min kedja mellan växellådan och hjulaxeln. Tror det uppstod när kedjan hoppade av nyligen, har spänt kedjan sedan dess (flyttat bak bakaxeln).

Men hur lagar man kedjan?
Kan man byta bara länken/låset?


Tack för svar :)
 
  • kedja.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.