Har en multiklipp robot stiga .. Har fungerat super men nu drar maskinen åt vänster hela tiden.. Vet någon något om detta
 
Är den gammal? Känns som du behöver byta motor till ena hjulet då kolen eller borsten börjar ge upp så den halkar efter den friska motorn till andra hjulet. Bara min tanke.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.