B Braxenpankan #1 Medlem · 2 inlägg 14 apr 13:55 Braxenpankan Medlem 2 inlägg 14 apr 13:55 #1 Har gjort rent förgasaren men får inte till det när jag ska ansluta gas vajern. Får inte gasreglaget att påverka förgasaren. Någon som har lösningen ? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #multiclip
Har gjort rent förgasaren men får inte till det när jag ska ansluta gas vajern. Får inte gasreglaget att påverka förgasaren. Någon som har lösningen ? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
R RobbanMar #2 Medlem · 38 inlägg 14 apr 19:59 RobbanMar Medlem 38 inlägg 14 apr 19:59 #2 Armen som kommer från vänster, den långa ? Govenor arm. Den ser trasig ut, ska ha en typ z-form som in på förgasaren övre del. Ser ut som den är helt rak, att det gått av sista biten
Armen som kommer från vänster, den långa ? Govenor arm. Den ser trasig ut, ska ha en typ z-form som in på förgasaren övre del. Ser ut som den är helt rak, att det gått av sista biten
B Braxenpankan #3 Medlem · 2 inlägg 16 apr 08:53 Braxenpankan Medlem 2 inlägg 16 apr 08:53 #3 Armen ligger på plats där den ska vara. Inte av. Jag tror jag löst problemet. Förgasaren är full i någon hård kax som jag måste få bort.
Armen ligger på plats där den ska vara. Inte av. Jag tror jag löst problemet. Förgasaren är full i någon hård kax som jag måste få bort.