Hej och hjälp!
Nu har vi försökt allt vi kan:
*Följt slingan från båda håll med ton generator - ok
*Satt upp en mindre testslinga för att säkerställa att klippare och box funkar - ok
När vi kopplar in hela slingan så slutar lampan på den svarta boxen att blinka och lyser med ett fast grön sken precis som när det är ett kabelbrott, men det är det inte.
FRÅGA - grannen som har en Husqvarna har haft sin på någon service mm, kan det på något sätt göra så att vi får ingen signal? Om de ställt in annan frekvens eller så?
hälsningar
Maria