24 022 läst ·
32 svar
24k läst
32 svar
Stiga autoclip 520 ingen signal bl.a
Tog åt mig? Det verkade bara som om du inte förstod varför @etompau skrev som hen gjorde så jag ville upplysa om regeln. Jag är ganska säker på att den gäller även enskilda poster/inlägg och inte bara nya trådar, precis som på alla andra forum.Onsalakorven skrev:
Så kan det kanske vara men det är inte så tydligt beskrivet i detta forum, men jag har varit medlem länge nog att veta att man inte skapar nya trådar med samma frågeställning (vilket jag inte gjort).
Nu letar jag genuint efter en signalenhet till min klippare, så fråga om någon spam är det inte. Att fråga i trådar där andra har haft problem att sina äldre klippare och kanske rent av har det jag söker liggades är ett effektivt sätt att leta. Frågan är relevant i de trådar jag skrivit, inte andra.
Tråkigt att du tog åt dig, men anmäl inlägget om du känner för det. Då får jag skapa en ny post trots allt.
Att du tycker just denna frågan är så viktig att den ska ha sex inlägg är ju inte riktigt ett hållbart argument. Jag tror att det finns gott om frågeställare här på forumet som tycker just deras frågor är superviktiga. Det skulle inte riktigt fungera om alla dessa postar 6 inlägg för varje sådan fråga, eller hur?
Det bästa hade väl varit om du gjort ett nytt inlägg under https://www.byggahus.se/forum/forums/koepes-hyres-bytes.71/ det underforumet är ju till för just detta.
Klicka här för att svara