Hej, jag undrar om det finns någon här som har erfarenheter av stiga autoclip 200 serien?
Väldigt svårt att hitta något vettigt om dom nyare modellerna. 221 läste jag brast i säkerheten men gäller det även 225 och 230s? Just 230s känns lagom stor till min tomt med ca 1500m2 gräs.
Hur funkar zon indelningen?
Såg att dom har 5 års fabriksgaranti
Mvh Olle