Hej, jag undrar om det finns någon här som har erfarenheter av stiga autoclip 200 serien?
Väldigt svårt att hitta något vettigt om dom nyare modellerna. 221 läste jag brast i säkerheten men gäller det även 225 och 230s? Just 230s känns lagom stor till min tomt med ca 1500m2 gräs.
Hur funkar zon indelningen?
Såg att dom har 5 års fabriksgaranti
Mvh Olle
 
Ok 0 svar, då blir det nog husqvarna ändå.
 
  • Gilla
golfgreen
  • Laddar…
Jag har haft en Stiga 325 i 6 år och det finns ingenting som skulle få mig att välja en ny Stiga istället för den Gardena jag har idag. Skulle jag välja något annat är det Husqvarna eller McCulloch som gäller. Alla tre är i grunden Husqvarna.

Kolla på en Gardena R160Li om du vill ha något billigare. Vet inte riktigt vilken modell av Husqvarna som klarar 1500 m2 så jag är inte helt säker på att R160Li faktiskt är billigare, men det är mest troligt.
 
  • Gilla
Zifnab
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.