F FredrikEinberg #1 Medlem · 1 inlägg 30 maj 11:03 FredrikEinberg Medlem 1 inlägg 30 maj 11:03 #1 Hej, Har en stiga a 500. Ska tydligen gå att uppdatera till vista mot liten kostnad. Någon som vet mer och hur man går till väga? Skulle vilja slippa referensstationen. Nån som upgraderat och e nöjd med vista? #stiga
Hej, Har en stiga a 500. Ska tydligen gå att uppdatera till vista mot liten kostnad. Någon som vet mer och hur man går till väga? Skulle vilja slippa referensstationen. Nån som upgraderat och e nöjd med vista?