Hej,
Har en stiga a 500. Ska tydligen gå att uppdatera till vista mot liten kostnad. Någon som vet mer och hur man går till väga?

Skulle vilja slippa referensstationen.

Nån som upgraderat och e nöjd med vista?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.