Klipparen går in i stationen men stannar inte utan kör in i väggen och backar ut och fortsätter runt slingan tills batteriet dör. Har provat ett annat batteri men med samma resultat.?
 
Deuceman Deuceman skrev:
Klipparen går in i stationen men stannar inte utan kör in i väggen och backar ut och fortsätter runt slingan tills batteriet dör. Har provat ett annat batteri men med samma resultat.?
Min gör precis lika,har du hittat nån lösning?
 
Kontrollera att "brytararmen" inte är av!
Tag av chassit och kontrollera "armarna", de som man skruvar fast ladd-knopparna på.
 
P pegasodavid skrev:
Kontrollera att "brytararmen" inte är av!
Tag av chassit och kontrollera "armarna", de som man skruvar fast ladd-knopparna på.
P pegasodavid skrev:
Kontrollera att "brytararmen" inte är av!
Tag av chassit och kontrollera "armarna", de som man skruvar fast ladd-knopparna på.
Det var microswitchen som armarna sitter på som var trasig.
 
M Mika69 skrev:
Det var microswitchen som armarna sitter på som var trasig.
Hej!

Har samma problem. Var det smidigt att byta microswitchen? Om det är det som är fel.. men båda armarna hela, får spänningöverallt, men fastnar på paus utan att ta laddning.(sprillans batteri)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.