2 502 läst ·
5 svar
3k läst
5 svar
Stiga 127 strul HJÄLP!!!!!!!
Hej
För att göra en lång historia kort så har jag varit utan min Stiga 127 i hela 8 veckor.
Men jag fick tillbaka den ifrån Stiga igår de hade bytat panelen samt lite andra kort.
När jag packade upp den så såg jag att det satt en lapp med texten (Kanal C och 7khz).
Provade att köra igång den fick larm ingen signal. Sagt och gjort jag loggade in på detta underbara forum och läste på att man måste byta kanal ifrån A till C. Jag provade att ändra dipswitcharna i laddenheten (ändrade på nummer 3 till on och testade samma fel ingen signal.Testade även att ändra nummer 2 men samma resultat. Nästa steg var att sätta till baka alla 4 till läge off samt att ställa dom 2 switcharna i roboten i läge off samma fel. Provade även att koppla in en "ny" slinga med samma resultat. Behöver hjälp och är tacksam för svar
För att göra en lång historia kort så har jag varit utan min Stiga 127 i hela 8 veckor.
Men jag fick tillbaka den ifrån Stiga igår de hade bytat panelen samt lite andra kort.
När jag packade upp den så såg jag att det satt en lapp med texten (Kanal C och 7khz).
Provade att köra igång den fick larm ingen signal. Sagt och gjort jag loggade in på detta underbara forum och läste på att man måste byta kanal ifrån A till C. Jag provade att ändra dipswitcharna i laddenheten (ändrade på nummer 3 till on och testade samma fel ingen signal.Testade även att ändra nummer 2 men samma resultat. Nästa steg var att sätta till baka alla 4 till läge off samt att ställa dom 2 switcharna i roboten i läge off samma fel. Provade även att koppla in en "ny" slinga med samma resultat. Behöver hjälp och är tacksam för svar
Hej Boltis
Du har helt rätt min klippare är ifrån i fjol.
Hur ändrar jag frekvensen?
Du har helt rätt min klippare är ifrån i fjol.
Hur ändrar jag frekvensen?
Klicka här för att svara